lördag 11 oktober 2008

Bro i dimma

Bro över Skellefteälven vid solnedgången.

5 kommentarer:

Ingela sa...

Urläcker bild.

Det finns en viss risk att denna kommentar återkommer, men jag ska försöka att variera mig. Den här tyckte jag mycket om.

Jom Manilat sa...

Tac för det Ingela! Jag måste erkänna att jag är rätt nöjd med den här bilden. Jag hade tur att vara på rätt plats när det både var dimma och solnedgång samtidigt.

Anonym sa...

Galet vacker bild! Fotograferar du på heltid? Superkul att du delar med dig av dem!
AnnaPanna (dotter till Cikora.blogspot.com)

Jom Manilat sa...

Tack annapanna!
Nej, det är bara en hobby. Däremot tillbringar jag alltför mycket tid framför datorn (som Elisabet??)

Anonym sa...

Jag vet att jag redan sagt att denna bild är så fin, men den är SÅ fin och min man sa precis "Den här vinner vilken fototävlin som helst". Så himla fin! Och du, jag tillbringar också alltför mkt tid framför datorn, men jag anser inte att det är för mkt, snarare en skön avkoppling efter stall och hundaktiviteter...Jag inbillar mig det iaf.
Trevlig helg!