onsdag 1 juli 2009

Gångbro i Renviken


Gångbro i Renviken

10 kommentarer:

hazelisles sa...

Beautiful reflections!

Ingela sa...

Oj så vackert. Om det inte vore för björkar, granar och röda stugor skulle jag ha kunnat gissa på Japan.

Ellis sa...

Precis lika vackert som motiven från fjärran länder.

Jom Manilat sa...

Thanks och tack!
Jag undrar vad du menar Ellis ;-))))

Elisabet. sa...

Äntligen börjar hjärnan fungera så att jag kan skutta runt på andra bloggar. Och här är lika fint som vanligt, ser jag.

Ellis sa...

Att man så ofta säger ooooh och aaaah över motiv från exotiska platser - med rätta - men att det faktiskt är lika vackert här också. Bara på ett annat sätt. Man glömmer lätt det. I alla fall jag, som alltid längtar till Någon Annanstans.

Jom Manilat sa...

Ellis; Du har förstås alldeles rätt.
Elisabet; jag tog den här bilden när pv och jag promenerade en runda, ivrigt fäktande mot myggen.

reneesfotoblogg sa...

Och ändå sådan skärpa! ;)
mvh R

Bert sa...

Hur kommer det sig att det alltid är kav lugnt på dina "sjöbilder"?

Photoshop?

;-)

Jom Manilat sa...

Bert; det beror nog på att jag sitter inne i stugvärmen när det blåser...