söndag 7 december 2008

Award


Jag har begåvats av bredvidståente utmärkelse av Elisabet och Det Mörka Hotet. Jag känner mig förstås ödmjukt hedrad och stolt.

De förpliktelser som detta medför är följande:

1. Den som mottagit utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den blogg du fick utmärkelsen ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggar och länka till dem.
4. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de fått en utmärkelse.


Punkt 3, ämnar jag dock bryta mot. För det första så är jag relativt ny i bloggarbranschen och känner knappast till sju bloggar som inte redan har fått denna utmärkelse. Sedan stiger antalet bloggare som får utmärkelsen oerhört snabbt. Se tabellen längst ner.

Jag ger därför bara en person utmärkelsen, nämligen Livet i en sydfransk by
En intressant blogg om en familj som gjort det som många pratat om men ändå inte vågat göra, nämligen flyttat till ett annat land. I bloggen finns också många vackra bilder.


7
49
343
2 401
16 807
117 649
823 543

Inga kommentarer: