lördag 21 februari 2009

Grantopp
























Grantopp

8 kommentarer:

Elisabet. sa...

Men ååååå, det var en vacker bild!

Vintern till trots.

Jom Manilat sa...

Tack Elisabet! Jag vet att du inte är så betuttad i vinterbilder så jag tar det som beröm!

S o F sa...

Hos dig är det vintrigt och vackert fortfarande, hos mig lite mer vårigt - om du vill kika in.

Ha det gott!

Anonym sa...

Underbar bild, men nu vill jag att snön försvinner NU!
Jag har länkat till dig i mitt senaste inlägg. Hoppas det är OK?
Kram
Helen

hazelisles sa...

Translation much appreciated!!!

Jom Manilat sa...

S o F; jag har sedan du kom tillbaka lagt upp din blogg i min blogglista.

helen; Självklart är det ok!

hazelisles; The translation is sometimes ok, but sometimes you have to laugh!
Good to see you here!

Anonym sa...

Tjusigt!
Det ser lite ut som en skog av kyrkspiror.

Det vill till att det är vindstilla för att sådan konstruktioner skall bli till.

Jom Manilat sa...

Topparna tillhör vår dåligt skötta granhäck (ass in English).