torsdag 5 februari 2009

Kotte


Kotte på en björkkvist, med snökristaller.

10 kommentarer:

S o F sa...

Ja du Jom!

Nu var det ett tag sen som jag var inne och kommenterade men jag har sett att du "håller stilen", alltså helt otroligt vackra bilder.

Ord känns så futtiga på nåt sätt för det jag känner när jag tittar på dem. Det är så...Stort!

Varma hälsningar från ett av dina fans. :)

Jom Manilat sa...

Tack S o F!
Jag visar mina bilder för att någon skall se dem. You have made my day!

Monet sa...

Håller också med. Det är en njutning att gå in här och se dina vackra bilder!

Jom Manilat sa...

Tack Monet!
Det är ömsesidigt. Jag tycker mycket om dina bilder också.

Hjortron sa...

Hualigen så bra! Och just nu fotar du väl i snöstorm?! Härligt!

Jom Manilat sa...

Tack lifeblog!
Idag ligger kameran på hyllan. Det är 17 grader kallt, snöar en massa och dessutom blåser det.

Anonym sa...

Men alltså.....? Vad har ni för björkar i Arvidsjaur? Med kottar!

:)

Jom Manilat sa...

Jag har läst i min skolbok att det bara är al som har kottar bland lövträden. Den här björken som står vid sommarstugan har tydligen inte läst på ordentligt.

Elisabet. sa...

Haha ...du är för underbar!

Björkkottar ..-))

(Att bilderna är vackra har alla redan sagt och det vet du ju redan .., dessutom vill jag ju ha sommarbilder ..-)

Jom Manilat sa...

Elisabet, det får bli en kompromiss, i morgon blir det en höstbild.