fredag 27 mars 2009

Flicka med hundvalp

Flicka i en liten by utanför staden Sa Pa i Vietnam

7 kommentarer:

hazelisles sa...

Lovely photo: but is she so serious or sad?

Jom Manilat sa...

I really don´t know. I just saw this little girl when I walked along a village road in Vietnam.

Christina sa...

Vilken fin bild!

Jom Manilat sa...

Christina; när jag såg flickan tänkte jag att hon hade någon form av folkdräkt på sig. När jag såg närmare efter så kunde allt utom mössan och väskan vara kläder som fanns på en svensk flicka.
Men snyggt är det.

Christina sa...

Ja precis, det är hättan och väskan som verkar helt genuina, klänningen ser ut att komma från H&M och halsduken var som helst ifrån.
En härlig klädblandning är det, och hon och hundvalpen är hur söta som helst :)

Anita sa...

Jag säger det igen... dina vietnamesiska bilder är helt underbara. Ja, dina övriga bilder också! :)

Jag tittar och njuter..

Elisabet. sa...

Och jag säger som alla andra.

En härmapa, är jag.