lördag 22 november 2008

Kultsjön II
























Kultsjön i Vilhelminafjällen.

6 kommentarer:

S o F sa...

Återigen - Toppen(!)fint!
(det blev NÄSTAN roligt)

Jag behöver inga droger, jag blir hög på naturen.
Tänker på hur mycket vackert jag har kvar att se i Sverige.

God natt!

Jom Manilat sa...

Tack S o F!

Elisabet. sa...

Dethär är min mammas hemtrakter.
Hur ofta har jag inte ¨hört henne berätta om Kultsjön ...!

Det Mörka Hotet sa...

Jag kan bara hålla med S o F: en TOPPENbild och allt det vackra tycks du kunna fånga på ett fantastiskt sätt!

Anonym sa...

hej jag längtar efter min första fjällsemester i juni. den ska ja ha i klimpfjäll. är väldigt nyfiken och tycker bilden ser så otrorlig finnt ut att det nästan inte kan vara sant. men jag få se snart i verkligheten. mvh mabe

Jom Manilat sa...

mabe;
jag passerade kultsjön tre gånger förra sommaren och vädret var strålande alla gångerna. Jag hoppas att du har samma tur!