onsdag 5 november 2008

Solstrålar

Storavan, sommaren 2008.

7 kommentarer:

Elisabet sa...

Såna där bilder, fast på tavlor, finns i alla frikyrkohus. Frikyrkor. Jag kallar såna bilder för "jesus-kommer-bilder" ..-))

Och som bekant är jag ju uppvuxen i Pingstkyrkan, i alla fall tills jag blev kanske ..., nio år. Max.

Jom Manilat sa...

Det passar väl bra med en "Jesus-kommer-bild" efter gårdagens kyrka.

Jag får fundera på hur jag skall balansera detta med några mera profana bilder. Vad tror du om ett foto från Systembolaget?

S o F sa...

Oj,oj vilken bild!

Helt osannolikt bra. Har själv försökt ta nåt liknande men har inte lyckats få fram effekten så tydligt och fint som du.

Bra jobbat!!

Varma hälsningar

Jom Manilat sa...

Tack s o f!

Elisabet. sa...

jom: haha ..., ja, det vore väl nånting det!

Anonym sa...

Hej Jom.

Är det okej för dig att jag har denna bild om bakgrund på min dator?

Mvh Robert

Jom Manilat sa...

Hej Robert!
Jag hann läsa din kommentar hos Ögonblick i norr.
Visst får du det. Det är ju bara för privat bruk, så varsågod!