söndag 18 januari 2009

Sjösven



Jag har nu avslutat min dagbok från Portugal. Eftersom jag har en massa bilder kvar så kommer en del så småningom att hamna här.

Den här bilden är foto av ett foto som fanns på Museu de Arte Moderna i staden Sintra i Portugal. Jag har tyckt mig märka ett visst intresse från mina kvinnliga läsare för denna typ av bilder. Det finns säkert även män som är intresserade men de har inte givit sig till känna.

Nämnas kan att även det här fotot är taget av fru Manilat. Hmm...

8 kommentarer:

Christina sa...

Vilket fantastiskt foto! Tänk att komma ut i badrummet en morgon och hitta en sån här maritim man i badkaret ;)

Jom Manilat sa...

Ja, tänk... och så skulle du dessutom ha löst middagsproblemet.
Fisk!

Elisabet. sa...

Och jag som inte har nåt badkar ...-(

Jag tycker mig alltmer förstå att fru Manilat är en kvinna med ett särdeles gott omdömde när det gäller den sköna konsten!

Ingela sa...

Urläcker ka... jag menar bild.

Jom Manilat sa...

Ingela, du som är skolfröken och allt, borde väl veta att badkaret är neutrum; alltså " Urläckert kar"

Prettomorsan sa...

Åh, stilig karl. ;)

Ingela sa...

Haalkade med fingret bara. Eller tanken...

Ingela sa...

Det var nog fingret, vid närmare titt på förra kommentaren.