tisdag 14 april 2009

Buddhafigur
























Buddhafigur från en "turistfälla" i Mekongdeltat, Vietnam.

Jag åker idag till Bangkok, via Stockholm och Helsingfors och beräknar att landa halv två på eftermiddagen (lokal tid) i morgon.

På söndag fortsätter jag mot den kambodjanska gränsen. Jag har inte planerat mer än så, resten löser sig efterhand.

Jag gissar att jag kan höra av mig från Thailand. Internetförbindelserna lär vara långsamma i Kambodja, så det blir säkert glesare mellan gångerna.

Isen är drygt en meter tjock i Arvidsjaur nu, och när jag återvänder, om sex veckor, har den försvunnit.

Tills vidare önskar jag mina bloggvänner allt gott!

8 kommentarer:

Annica sa...

Ha det så bra och var rädd om dig! Föräldrarna hälsar.

Jom Manilat sa...

Tack Annica! Hälsa tillbaka. Jag kommer tillbaka till stugsäsongen.

hazelisles sa...

Good luck with your planned travels! Thanks to Google translation in a mixture of tenses, I an only guessing that you've already set off...

Ingela sa...

Lyckans ost! Ha en bra resa.

Jom Manilat sa...

Tack Ingela!

Elisabet. sa...

Stor och varm res-kram från Ystad också! (Nej, inte från Ystad. Från mig .-)

Var rädd om dig, Jom.

Det finns bara en sån.

Bert sa...

Trevlig resa.

Jom Manilat sa...

Tack Elisabet och Bert. Det finns bara en av er också. Lyckligtvis.