torsdag 2 april 2009

Flicka i Hanoi


Flicka i Hanoi med ett vackert leende.

6 kommentarer:

Christina sa...

Ja, verkligen ett vackert leende :)

Elisabet. sa...

Hur nära kommer du dem?

Jom Manilat sa...

Elisabet!
Frågan har två svar, minst:
Hur god kontakt? Knappast alls, jag frågade om jag jag fick ta en bild, det fick jag, och så skildes våra vägar.
Vilket avstånd? Ett par meter. Jag har ett zoomobjektiv med bra tele.

Elisabet. sa...

Okej.

Svarar alla "yes" eller frågar du såna som verkar ... snälla ..?

Guy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jom Manilat sa...

Kanske hälften av de som jag frågade ville inte vara med på kort, och då respekterade jag det förstås.

Hur skedde urvalet? Ja, en svår fråga. Jag tror att vi måste ha fått någon form av kontakt innan jag frågade, en blick eller något...